Trezitul zilnic la ora 6, cheia succesului(oboselii)

“Cine se trezește de dimineață, departe ajunge”, dar moare de somn.

Am 7 ani de când mă trezesc în fiecare dimineață la ora 6:00 (la 7:00 trebuie să fiu la muncă) și nu e totul așa de roz precum în cărți și articole de pe net care promovează trezitul de dimineață ca fiind cheia succesului. Ceea ce lipsește din ecuație e numărul de ore pe care le dormi. Până la urmă lipsa somnului o să fie picătura care a umplut paharul când încep să apară problemele de sănătate și căderea nervoasă.

Fiind nevoit să mă trezesc de la ora 6, în toți acești ani mi-am propus de fiecare dată să dorm în jur de 7-8 ore/noapte. Acestea fiind orele necesare pentru mine pentru a mă simți în parametri optimi de funcționare de la prima oră fără să-mi simt tot corpul atât de obosit încât efectiv simt durere fizică.

N-am reușit mereu să fac asta, iar după câteva zile simți cum se adună oboseala și te enervezi pentru niște chestii banale, lași baltă lucrurile sperând să se rezolve de la sine pentru că nu ai energia necesară să le faci față, lipsa de concentrare scade. Mi se întâmpla când eram obosit să fac program pentru CNC și verificam o cotă, o treceam în program, uitam ce am trecut și mai verificam încă o dată, apoi uitam ce am verificat și dacă am trecut în program. Era o ceață totală încât mereu îmi făceam griji că am greșit ceva și nu verifică nimeni după mine și în ziua următoare mă dau cu capul de pereți pentru o virgulă.

Pe parcursul anilor am încercat să fac dimineața puțină mișcare(stretching în special), meditație, pus telefonul mai departe încât să nu mai stau în pat după ce sună alarma, să mă trezesc puțin mai devreme și să mai am timp 10 minute de dormit pentru a nu mă ridica brusc din pat. Acum am rămas la rutina simplă cu trezitul la ora 6, micul dejun la care în toți acești ani n-am renunțat, o cafea și pregătitul pentru muncă.

Dacă nu ar fi din obligație, nu m-aș trezi așa de dimineață. Și nu aș face asta pentru că de cele mai multe ori mă prinde ora 12 să mă pun la somn și după cum am zis mai sus, 7-8 ore de somn simt că e optim pentru mine. În schimb, mi-aș face un program între 7:00-7:30. Mai mult de atât aș simți doar că pierd timpul cu somnul. Până la urmă și prea multe ore de somn îți fac rău.

Voi, cum sunteți? Ce program aveți? Ce trucuri să treci peste oboseală știți?

Trezitul dimineata

sursa imagine

#oameni #rutina #succes
Comentariile sunt dezactivate, dar poți să-mi scrii folosind o alternativă din pagina de contact.